عکس های شبنم قلی خانی و خانواده اش + بیوگرافی
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های شبنم قلی خانی Shabnam Gholikhani و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

 عکس کودکی شبنم قلی خانی

عکس کودکی شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

بدون تعارف باید گفت او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اما حالا یک سالی می شود که از خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند.

دلیل این کم کاری تا امروز از زبان شبنم قلی خانی بیان نشده بود و این اولین بار است که او از اقامت موقت خود در کشور استرالیا صحبت می کند و می گوید به خاطر موقعیت شغلی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در رشته کارگردانی فیلم، تصمیم گرفته مدتی در کشور استرالیا زندگی کند و از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

گلاره اسدی بازیگر تلویزیون و سینما هم در صفحه اینستاگرامش مادر شدن این بازیگر را به او تبریک گفت. او نوشته: «قول داده بودم اين هفته پر باشد از خبرهاي خوب. شبنم خانم مبارك همه‌ي ما باشه مادر شدنت، رفيق نازنينم.»شبنم قلی خانی ،  تا به حال در سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته که از بین‌آن‌ها می‌توان به «اولین شب آرامش»، «سرزمین کهن»، «نردبام آسمان» اشاره کرد.

 

عکس دبیرستان شبنم قلی خانی

عکس دبیرستان شبنم قلی خانی

 

منبع: http://www.takchiz.ir/shabnam-gholikhani.html





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: